“Var biraz da sen oyalan” deme YUNUS Gazzeli oyalanıyor mu? Kendini koruman da gerekli dünya görev yeri nöbet, misafirim sanma…
“Var biraz da sen oyalan” deme YUNUS
Allahı bilme yeri dünya. Yan gelip yamayer değil. Bezginlik yeri dedeğil misafir gibi hiç ağırlayan da yok. Kahırlar çekilen yer. Kahhar var… Cennet de Allahın dünya da… Hak eden güzelliklere erişir ancak, çünkü Allah adaleti be Yunus.
“Var biraz da sen oyalan” deme YUNUS
Sen dünya geçici demek istedin evet anladım Yunus. Ama bezginlik kötü be Yunus… Şükür yeri dünya ve cennet… Bezmeyelim şükredelim hep..
“İşte insan, hedefini dünyanın geçici zevkleriyle sınırlamayıp kendini “bâki kalan sâlih işler”e adamaı” (Kehf 18/46)Dünya işleri baki değil ama ödülü-cezası BAKİ be Yunus… “Var biraz da sen oyalan” deme YUNUS geçici dünyanın ödlüü BAKİ ya…
“Var biraz da sen oyalan” deme YUNUS
İyi bilin ki, şu dünya hayatı boş bir oyalanma ve oyundan başka bir şey değildir. Âhiret yurduna gelince, işte gerçek hayat odur. Dünya hayatı son hedef değil demek istedin YUNUS… Ahiretin varlığı sonuç… Demek istedin boş-dolu iki zıt çünkü.
“Var biraz da sen oyalan” deme YUNUS
Boş-dolunun zıddıdır, varlığına delildir, sebebidir… Görevler var “o boş’ta da… “Bir hırka-bir lokma” dedi gazzelyi şimdi ise bir de nükleer ekledi onlara… GÖREV yerindeyiz be Yunus.
İyi bilin ki, şu dünya hayatı boş bir oyalanma ve oyundan başka bir şey değildir. Âhiret yurduna gelince, işte gerçek hayat odur dedi ayet ama BOŞ beyinliler bu ayetin tefsirini tahrif ettiler… Çünkü geçiciyi -Kalıcıya sebeb kılan bir Allahın mülkü bu dünya…
“Dünya hayatı oyun ve oyalamacadan ibarettir.” ayeti ile “Biz dünyayı bir oyun olsun diye yaratmadık.” ayeti de var be Yunus… Zehirli mistiklik zehirdir ey Ynus… “Dünya hayatı oyun ve oyalamacadan ibarettir.” ayeti ile “Biz dünyayı bir oyun olsun diye yaratmadık.” ayeti de var be Yunus…
Kudreti sonsuz olan Allah BOŞ dediğini doluya da çeviriyor be Yunus. Kadir gecesine 84yıllık ödül veriyor be Yunus… Sınırsız kudretlinin yaratığı dünyaı boş görmebe Yunus, ey şeyhim…
Dünyanın bin bir türlü hali var be Yunus… Deneylerin yetmedi be Yunus… Tecrüben yetmedi… Bir yönünü de anlat bu dünyanın bize ey Yunus… “Bu dünya ciddi bir okuldur, bir mekteptir, bir üniversitedir… Sakın tembellik edip de imtihanı kaybetmeyin. İmtihan çok ciddidir, ilave bir bütünleme sınavı da asla söz konusu değildir…” de de eksik ilmlisin be Yunus sendeeksik ilimisin..
“BOŞ”deme bu dünyaya ey Yunus… Bu dünya Ahiret için mahsulatın ekildiği bir tarla, amellerin yazıldığı bir defter, imtihanın yapıldığı bir salon hükmündedir.
Dünyanın üç ayrı yüzü var
“Dünya hayatı bir oyun ve eğlenceden ibarettir.” (Enam, 6/32)
“Biz göğü, yeri ve aralarında olan varlıkları oyuncak olsun diye yaratmadık.” (Enbiya, 21/16)
Bazıları dünya zevkinden başka bir şey düşünmezlerken, Cenneemerdiven yapan kullar a var dünyayı… Yunuslar gibi…yunus bir yüzünü tanıtmıştır dünyanın de. Dünyanın bin yüzü var… Değilse ırkçı olmazdı insanlar… Kısas gereği ırkçıyım ben ise… Ve kısas gereği ırkçılık haktır…
Takiye gereği faiciyim ben. Kısas gereği faizci de ol, siyonisti faizsiz yenemezsin sömüreni sömürüsüz yenemezsin Bedirlerde kervanalara el koy… Kısastır bu el koyma hırsızlı sanma… Hırsızlık kıyas için yapılınca cennet var melekten üstün olursun. Rıza için öldürürünce ve rıza için sömürünce rza için, kıyas için, takiyye için çalınca günahı sevince anla. Değilse olumsuzlar var edilmezdi merkezi geçeceğimiz noktalardır haramlar… Rıza için geç veya rıza için yap haramları. Hz Adem nefsi içn yasak meyveyi seçti. Rıza için kısas için takiyye için seçse meleklerde üstn edecekti o yasak meyve hz Ademi… Yasak meyve dünya hayatıdır o hayat hz Ademe cennet kazandırdı. Meleklereise cennet hizmetçiliği veriyor ancak… Haramları da cennet kazandrı Allahın faiz de. Siyonisti sömürürsen cizye alırsan cennetlik salih birame bu kısas salih ameldir çünkü faiz de salih amel olur… Ateş de salihleşir hz İbrahimi yakmamakla… Çünkü Allahın kudreti sınısızdır. Faiz de cennete vasıta kılar… Nefsin için seçince faiz haram… Rıza için seçerse salih ameldir unutma…
Hristiyana – Yahudiye benze ama niyette benzeme… Kısas için takiyye içinse benze… Şarabı iç ama nefsin için damlası bile haram. Rıza için esmaya secde niyetiyle iç damlası bile salih amel. Cennetlik yani cennetlik işlerden yani, faizi al… Siyonisti sömür yani cizyeye bağla… Kısas gereği olunca yap ama kısas niytiyle yap o seni vergiye bağlar değilse; dünyanın bir yüzünü de görmeyen deneysizim de deneysizsn ey Yunus… Mürşid değilsin ya Yunus… Mürşid tak Allahtır… Laiklik senin halin ey Yunus… Laiksin sen de ey Yunus… 12 imam da laik. Yani nefisten arınmamış kişi laiktir masum değil yani… Ama peygambere vahyi tahrif tez ey Yunus… Vahy tahrif etin tefsir ettim sana ey YUNUS…
Evet… Laik nefsi ırkını nefse secdeliyi 12 imamı masum olmayanı alim seçendir mürşid. Peygambeler vahyi tahrif etmez yani masumlar.