Her şeye “şirk “diyenlerin eksikleri…
“Enel-Hak”diyene müşrik deme ama Oğulum diyene müşrik de…”Ben” diyene kibirli deme “verildi”diyorsa…Üstünlüğüm kendimden dedi şeytan ama dua etti sonunda…yani Allaha sana muhtacım dedi…Hem kendini hem Allahı ilah kabul etti.
“Oğulum “desen de fark var Allahla aramda demiş olursun…ateist de bir çeşit müşriktir…Muhtaç olmayan biri var der ateist de çünkü
İslam sabah namazını farz kılmış…uykumu Allahı zikir mi diye sormuş…seçimine ödül veya azab verecek Allah.”Beni sadece beni ulula “istiyor Allah…eylemler haller fikirler duygular …seçime tabi…İslam şirkten kaçıştadır.
“Enel-hak diyen aynayım diyorsa kibir değildir yani ilahlık iddiası değildir…Hz Ömer adl sıfatına hadimdi…ne para ne ilim adal sıfatına hadimlik en üstün olmak için tek şarttı Hz Ömerin tarikatinde…hz Alinin tarikatinde ise İlme hizmet…hz Ebubekrin tarikatine göre tasdik…en kıymetli tarikatti…Benim tarikatim…şu sahabeye dayanıyor demek yetmez adl sıfatına ne kadar hadimsin hz Ömerden koptun sen peygambere varamazsın. Secden yok adl sıfatına…esmaya secdedir takva…Allahta esmada yok olmaktır takva…
Ekmel tefsire erişmek istiyorsan hadislerle tefsir et ayetleri…değilse Hz Peygamberden kopmuşsun sen yerine kendi ilmini koymuşsun sen kibirlisin sen kibirlinin elinde ayetler hadisler şeytanlığa hadimleşir…hileci 9 yaşındaki kızla evliliği savunuyorsa İslam değil savunduğu…Farklı halde olanın peygamberle örtüşmeyenin 9 yaşındaki kızla evliliği Allahın hoşuna gitmez…bu kıyas şeytanlığa hadimleşir..
İslam sadece ekmel tefsirde…
Evliya sandıklarımız “Allah yer yüzüne hayvan şeklinde indi”diyen hint kafasıyla örtüşemez…Allahın zatı sudur etmez dedi Kur’an…esmanın suduru aynalaştırı ilahlaştırmaz…”enel-hak” diyen Allahtan farkım yok hak konusunnda bu sıfat yönüyle demiyorsa “Ben” dememiş şeytana benzememiştir…sınırsızlık sahiblik kaynaklık sadece Allaha ait demişse ilahlık iddiası ve kibir değil bu…bir izhtır bu izahlar müşrik etmez peygamberler de biz peygamberiz dediler yani aynayız dediler…Hz İsa ölüyü diriltti…ama kaynak değilim dedi…görevliyim dedi…
Zikir kibirle kavgadır…dua kibirle kavgaya verilen addır…Kaynaklık sahiblik iddiası ilahlıktır…biri parayı ben kazandım dese Allah etkin değil dese…kaynaklık iddiası yapsa müşrik olur şeytan ateşten oluşunu kaynak gösterdi…ateş kaynak değil ateşi de yaratan var…demeliydi.
Her şeye “şirk “diyenlerin eksikleri…
Onlar müfteri…niyet ölçüdür şirke…kibirlilik amaçlı olmayan izahcıdır izahcı müşrik olmaz…aynayım diyen kaynağım dememiştir müşrik olmaz…”Oğulum”diyen farklıyım demiştir ama farklıyım demek yetmez ben de küçük ilahın oğul ilahım demiş olur…Müşrik Allahla farkını kabul eder ama yetmez bu…Hiçim demeli…kibirden kaçmalı…İzah amaçlı nimetlerden şunlar bana verildi demek şükürdür şirk sanma…”enel-hak” diyen şükretmişse müşrik deme niyeti amacı görmemezlik bir eksikliktir…”her şeye şirk damgası vuran müfteridir…niyeti görmezden gelir…Kibirsize hiçim diyene de iftiradadır…
Her şeye “şirk “diyenlerin eksikleri…
Her şeye şirk deme kalp mühürlenir…aklın tutulur mantıksızlaşırsın…Kimyacı mantıkla yaklaş…
Her şeye “şirk “diyenlerin eksikleri…
Her şeye “ŞİRK” diyenlerin kavgası akılla… Sınırsız ilimle, fıtratla ve fıtratı verenle. Onların İslamı akılla kavga ediyor, esmayla da…Allahla da…enel-hak”diyen bu konuda şükrediyorsa ve enel-haklığımı artır diye dua ediyorsa…şirk amaçlı değildir iddiasında…
Hz Adem kıbledir…İmamdır…tevhid imamsız olmaz…rabıtasız bağımsız olma .imama tabi ol…İmam etmek “oğul” etmek değildir.Aracı kıl imamı…
İmam içindir cemaat…”seni aratmasaydım onları da yaratmazdım”İmam şart aracı şart…
Allah bizi zaten korur…diyenler Nüklerden neden korkuyorsunuz…muska ile de koruyamazsın nüklere karşı kendini…sebeb-sonuç ilişkisi belli. Allah tevbe edersen cehennemden korur sebeb-sonuç kuralı var bu varlıkta…ateşin ortasında “Allahu ekber “dersen korunursun deme Hz İbrahim olursan korunursun dedi Kur’an…deney tecrübe sebeb-sonuc ilişkisini öğretir…Aklını kullanmazsan hayvandan farkın olmaz…Nüklere aşı bul aklını kullanarak…Allah bu şartla korur seni…değilse adl sıfatının hükmü olmaz…peygamberi araya araya bulmasaydı Selmani farisi Selman olamazdı emek önemli der deney ve tecrübe…deneyi tecrübeyi önemsemezle her şeye şirk diyenler…