“Çocuk gelinler” şeytan işidir…
Şeytan eksik ilmi üstün gösterir…ateşi üstünlük için yeterli gösterir…işi eksikliği ekmel göstermektir şeytanın…fal nasıl eksik ilmin ürünü ise “çocuk gelinler” de eksik ilmin ürünüdür…Şafi sıfatına asilik var bu işte…hikmete de Rahmanlığa da adalete de…ama Peygamber çocuk yaşta ki hz Aişe ile evlendi diyerek şeytan mü’minleri de kandırıyor…
Evet..Kitabın da sünnetin de kıyasın da icmanında anası ölçüsü gövdesi kimyası Esmadır .Allahtır.ekmel ilimdir ekmel tecrübedir secdedir
Peygamberimiz zamanında yaygındı ama “Çocuk gelinler” şeytan işidir…Hz Aişe ile evliliği efendimizin çok farklıdır “Beşik kertmesidir…o” ilme hizmet amaçlıdır amaç olarak niyet olarak da farklıdır…Hz Aişe sayesinde kadınlarla ilgili ilim aktı…ilme dere oldu Hz Aişe annemiz…rüşte ermemişti daha Hz Aişe denilemez…Hikmet gereği bu evliliği Allah hz Aişe validemize nasip oldu…ve Hz Aişe validemiz ödüllendirildi çünkü nişanlısı cezalandırmıştı Hz Aişe annemizi…peygamberimizse ödüllendirdi…peygamberimizn evlilikleri dava uğrunaydı…uçkur uğruna olmadığı kesindir…
Evet…Hz. Âişe, Efendimiz’e peygamberlik geldikten 4 yıl sonra Mekke’de doğdu. Peygamber Efendimiz’e rüyasında bir meleğin 2-3 defa “Bu senin hanımındır” diye Hz. Âişe’yi göstermesi üzerine, Efendimiz onunla Medine’de, hicretin ikinci yılında evlendi…
“Çocuk gelinler” şeytan işidir…Yalana daynır…paganlığa dayanır…
Bir yalana dayanan ve yalan bilgiye daynan kıyasla mezheblerin görüşlerini etkileyen şeytan işidir çocuk gelinler örfü…çünkü Âişe Annemiz ile ablası Esmâ Vâlidemiz’in arasındaki yaş farkı ondur.yani Buna göre (595+10=605) Âişe Vâlidemiz’in doğumunun 605; hicretteki yaşının da (27-10=17) olduğu sonucu ortaya çıkmakta. Evlilik hicretten yedi ay sonra gerçekleştiğine göre demek ki, bu sıralarda Âişe Vâlidemiz’in yaşı, on yedi’yi aşmış, on sekiz yaşına yaklaşmış demektir. Bedir’in hemen akabindeki Şevvâl ayında evlendiği bilgisini esas aldığımızda ise onun, evlendiği gün on sekiz yaşını aşıp on dokuza adım attığını kabullenmemiz gerekmekte…
O gelinlerin bir meslek sahibi olmaları mümkün olmuyor…ama Hz Aişe annemiz hem muhaddis hem fukahadandır…
Peygamberliğin gelişinden on yıl sonra, elli yaşındayken eşi Hz. Hatice’yi kaybeden Peygamberimiz (asm.) kendisine hem ev işleri ve çocuklarının bakımında yardımcı olacak, hem de İslâm’a davet faaliyetlerinde destek olacak eşlere ihtiyacı vardı. Bunun için bir yandan yaşlı ve dul bir kadın olan Sevde’yi, öte yandan da en yakın arkadaşı olan Hz. Ebubekir’ in kızı Hz.Ayşe’yi istetti.
Hz. Ayşe vahiy başlangıcından beş altı yıl önce doğmuştur. Dolayısıyla Hz. Ayşe’nin Peygamberimizle evlendiği yaşın on yedi-on sekiz olduğu ortaya çıkar…
“Çocuk gelinler” şeytan işidir…
“Çocuk gelinler” şeytan işi…olduğundan…Efendimiz zamanında kimse kınamadı bu evliliği…yani yakın zamana kadar bu hususta olumsuz hiçbir beyan serdedilmemiş; ne Ebû Cehil gibi her fırsatı aleyhte değerlendiren muannit bir firavundan ne de Abdullah ibn Übeyy ibn Selûl gibi olmadık yerden fitne ve iftira üreten nifakın adresi olmuş birisinden, bu evliliğe herhangi bir itiraz söz konusu olmamış…
Evet…bu durum, konuya farklı yaklaşıp yeni bir bakış açısı getirme ihtiyacını da netice vermemiş, dolayısıyla söz konusu haberlerin doğruluğu veya alternatif bilgilerin varlığı hususunda İslâm âlimlerinin farklı bir mütalaada bulunmaları da mümkün olmamıştır…
“Çocuk gelinler” şeytan işidir…
“Çocuk gelinler” şeytan işidir…ama kıyas delildir.Kur’an rüst şartı getirdi…Nikah alış veriş gibidir…zararı faydayı anlayamayan seçme hakkına sahip değildir…beyanı seçimi adl sıfatı gereği geçersizdir…zorla seçmek durumunda olanın da…
Kıyas delil (huccet) olmalı…
Hz Aişe velevki çocuk yaşta evlendi…ama şerden hayır doğdu …bir fakih yetişti bir muhaddis yetişti….öğretmeni hz Muhammet oldu…
Kıyas şekle indirgenmemeli…peygamber deveye bindi işte bir sünnet …de ama devenin güncelini seç…Hendek savaşının da güncelini seç…kıyas özde örtüşen iki şey içindir değilse delil olma gücüne erişmez…Peygamber deveye bindi uçak haram deme…ekmelliğe sünnet de yani…ekmelliktedir ekmel olanın rızası …adam hastalık kutsal diyor fakirlik kutsal diyor…ekmelliktir kutsal…Allah kutsaldır ekmeldir esması…özü özelliği sıfatı…da…
“Çocuk gelinler” şeytan işidir…Peygamber sünneti değl…ekmel olmayana sünnet deme peygamber ölçü değil sadece Allah ölçüdür…melekler gelse bile bu aişe senin hanımın olacak dese de…”Çocuk gelinler” şeytan işidir…çünkü kumar kadar zararlı fal kadar yanıltıcıdır…erken evlilik hele zamanımızda insan öldürmek kadar neredeyse zararlı…hangi hikmet onu sevimli kılabilir ki..
Her şeyin ekmelini seçiyoruz günümüzde insansız jet yaptık …elektirikli araba …çünkü karbondioksit nefelemeyeceğiz artık…ekmelliği seç Allah ekmeldir öğretmenin ekmel…öğretmeni şeytan olan eksikliği kutsallaştırır ancak…”Çocuk gelinler” şeytan işidir…”Çocuk gelinler” sünnet diyeni Allah kahretsin ekmel tecrübeyi çiğniyor ekmel aklı secdeli aklı secdeli ilmi çiğniyor uçkuru ilah o kişinin…pagan işidir ..”Çocuk gelinler” şeytan işidir…
Mezheb imamı izin verdi deme…eksik araştırdığı için izin verdi…ekmel tefsire erememiş az araştırmış mezheb alimleri…eksik araştırma ile ekmel hüküm verilmez der ekmel tecrübe…