Esmaya ters olan haramdır…Şeytaniliktir…
Haramları sınırlamak yanlıştır…Kur’an verdiği örneklerle ve verdiği amaçlarla esmaya hadimliğe yönlendirir amaç tektir cemalüllah…cemalüllah için yapılmayan şey iyi niyet değildir…mesela faiz kazancın varsa bankadan al bir fakire ver”…cami yap faiz geliriyle…iyilik kötülüğü siler…Osmanlı gibi savaşmak uğruna al faizi…şerrinden hayrı çoksa faiz de caizdir…Faiz parasıyla tuvalet yap der bazı ilahiyatçılar…İsraf etme faiz gelirini de…bulunmuş parayı da ahlı parayı da…emeksiz kazandığın parayı da…şükürdür israftan kaçmak…milli piyango gibi gelirleri de…hayırlı işlerde kullanmak şükürdür…kötüyü iyilik yok eder…matematikte de eksi artıyı yok eder…adam öldüren parayla helalleşir…ahirtte de iyiliklerin kötülük yaptıklarına yazılacak…Kur’an öğretisi ve öğüdü belli…Esmaya ters olan haramdır…Şeytaniliktir…ilim meclislerine harca faizden kazandığını yani ahlı parayı…Tevbesi böyledir…Hz Adem cennetten atıldı tevbesi cennetlik eylemler haller fikirler duygular…denilmiş Kur’an öğretisinde…çünkü tektir amaç…faizden de kazansan çalarak da kazansan tevbesi belli böyle yap tevbeyi…böyledir ahiret tevbesi de…Esmaya hadimliktir tevbe…şeytanilik esmaya hadilikten kaçıştır…faiz alışkanlık haline gelirse ancak şeytaniliktir ve haramdır alışkanlık ve huy olmayan faiz haram değil…faize giriş sebebin rızaya uygunsa faiz domuz eti ve diğer haramlar haram değildir çünkü her haramın helale açılan kapısı da var..iki kapılı handır haramlar ve haramlar…Miras bırakmak da helaldir ama şerlilere miras bırakmaz şerdir şeytaniliktir…şeytani işler için miras bırakma…men et mirasdan…amaç tek…ikilemek haramdır…ehil ilahiyatçıların yani tefsirin görevidir bir şeyi haram ilan etmek…mesela ev kredisi haramdır eğer şeytani işler içinse o ev…ama seccade et o evi haram değil ev krediisi…şeytani iş olan faizi bile hayırlı amaç iyi niyet haramlıktan çıkarır…ama yine de tefsire ehil ilahiyatçılara danışmak akla güvenmemek şart…akla güvenmek şeytanın haliydi der Kur’an…Vahiy elzemdir de…vahiyle aklın çelişirse vahyi seç ama te’vili vahiy sanma tefsir vahiydir tek…mezheb görüşleri te’vil olabilir…tartışılmalıdır…tarikat görüşleri nesh edilmelidir…Şartlar belirler iki te’vilden hangisini tercih etmemiz gerektiğini…
Esmaya ters olan haramdır…Şeytaniliktir…Kur’anın genellediği haram-helal ölçüsü bu…diğer öğretiler tefsir değil sadece te’vildir….teviller ise nesh edilmelidir şartlar hikmetli kılınca….
Şeytanilik eksik ilmin ürünüdür eksik rahmetin…Allah rahmandır çünkü…zulmü sevmez…şeytani eylem hal fikir duygu esmaya ters..
Kur’anın öğrettiği genel kural belli…Esmaya ters olan haramdır…Şeytaniliktir…Haram eksik ilmin ürününe denir…şeker hastasına ekmek yemek de haramdır…Adl sıfatı farklılık oluşturur helal-haram kişiseldirşartlar hikmet belirler haramı-helali bu genel kurala göre…
Batı batacaktır.çünkü kilise eksik ilimli…hz İsaya oğul dedi…batı kiliseyi bile eksik uyguluyor…azizlerine benzemiyorlar…şeytanilik batmayı doğurur…Batmak fakirlik değil zengin de olsalar huzurlu olmayacaklar onlar için zenginlik haram zenginlik düşmanı değil İslam diyen …batının zenginlik anlayışında sömürü var….sömürüyle zenginliğe de karşıdır İslam…eksik iddiaadasın…Batını ruhbanlığına da karşıdır İslam…İslamın genel hükmü belli…Esmaya ters olan haramdır…Şeytaniliktir…iddialarını bu kurala göre yap…namaz kılmak bile haramdır…gösteriş içinse…ve zekat namazın gösteriş olmadığının tek ölçüsüdür Kur’ana göre…
Kur’anın genel kuralı belli…Esmaya ters olan haramdır…Şeytaniliktir…
Tefsire dayan…tevile değil çünkü tevil neshe mahkumdur…
Aklı yeterli görmek şeytaniliktir de tevili tefsir görmek şeytanilik yani eksiklik değil mi…şeytan aklı da insan aklı da vahye göre eksiktir…
Şeytandan kaç…euzunu çek yani akıldan vahye kaç…te’vilden tefsire kaç…eksik ilimden uzman ilmine kaç…doktorun yasakları da haramdır…mezheb sınır koyamaz…genel kuralı koymuş Kur’an…Rakı haram değil deme…genel kuralı koymuş Kur’an…genel kuralı savun tek ne tarikatı ne de mezhebi savunmak yetmez…ama ümmeti dirilmek isteyen ehl-i sünneti savunması hikmetlidir…Hakim sıfatına hadimliktir bu…Kulluk esmaya hadimliktir ihlas da takva da…
İnsan mekandan münezzeh değil tarihden yani zamandan da…şartlardan da…ölmeyecek kadar domuz eti ye…Osmanlı gibi Allah için savaşmanı destekleyecekse faiz al…haramlar -helaller zamandan ve mekandan münezzeh olmadığı için insan …değişkendir…neshe mecburdur…şeytanilik eksiklik değişmez haram…tekdir değişmez haram genel kral tektir…zelle ve günah tektir…hz Adem şeytaniliği seçti eksiklikler yeri olan dünyaya indi….İzzet islamda yani eksiksizliği ekmelliği seçmektedir…İslam adını verme eksik te’villere ve mezheblere…Kur’an genel kuralı öğretmiş…Esmaya ters olan haramdır…Şeytaniliktir…eksikliktir…zarardır…insan daha ekmel fıtratta …sömürü ile savaşmayan toplumlarda düşenin elinden tutulmaz…hırsızlıklar artar…sömürü varsa faiz ve diğer sömürüler sebebtir…İnsan sömürüsüz de zengin olacak fıtrattadır…sömürü aklıyla yetinenlerin halidir Allah rahmandır ve fakirlerin ahının cezasına da kadirdir…
Kur’anın öğretisinin genel kuralı belli…teferruatta tartışma hikmetli…genel kural tartışılamaz…neshi istenemez…yürülükten kaldırılamaz…Esmaya ters olan haramdır…Şeytaniliktir…eksikliktir..akılcılıktır…vahyi sevmemektir vahiyden rahatsızlıktır…Mezheblerin görüşleri de şartlar ve zaman değişince nesh edilmelidir…zaman sana uymaz sen zamana uy…mezhepçi olma yani…hz Ademden beri her peygamberin öğretileri mezhebe dönüştü…kilise de bir mezheb hükmündedir havra da…ırkıçı çünkü…yani eksiği var…mezhebçilik de aynıdır…peygamber öğretisinden eksiktir tefsirden eksiktir tevillere dayanmıştır…İslam ve kurtarıcı değildirler…Vahyi seç şeytan aklı seçti akılla yorumladı vahyi…eksiklik kaderidir akılla yorumlarsak vahyi…genel kuralları da çiğnemek olur bu…mezheb öğretilerine ekmeldir diyemez kimse…Mezheb eşittir kurtarıcı diyemez…mezheb eşittir ekmellik diyemez…aklın girdiği yerde eksiklik vardır…Şeytan vardır…mezhebde de şeytan var…tarikatlerde de…şeytan eksikiğin Allahtan uzaklaştırıcıların adı…